top of page
Tel: 06-16628377
Veel gestelde vragen
​
-
Wat is een FAQ-onderdeel?Een FAQ-onderdeel kan gebruikt worden om veelgestelde vragen over je bedrijf te beantwoorden, zoals 'Naar welke landen verzenden jullie je producten?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'.
-
Waarom zijn FAQ's belangrijk?Met FAQ's help je websitebezoekers snel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over je bedrijf en zorg je ervoor dat ze eenvoudiger kunnen navigeren.
-
Waar kan ik mijn FAQ's toevoegen?FAQ's kunnen aan elke pagina op je website of je Wix mobile app worden toegevoegd, zodat deze op elk gewenst moment te bekijken zijn.
-
Worden de behandelingen vergoed door mijn zorgverzekeraar?Nee, omdat de behandelingen niet binnen een vast protocol zijn te vangen, worden de behandelingen op dit moment niet vergoed.
-
Hoe lang duurt een behandeltraject?Dit hangt helemaal af van de klacht en de wens van de cliënt. Uitzichtloos aanmodderen doen wij in ieder geval niet. Brengt de therapie na 3 à 4 behandelingen geen resultaat, dan denken we graag mee over welke methode wel zou kunnen werken.
-
Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
-
Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.
-
Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.
bottom of page